zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047024367524 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047023256614 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047024862791 |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759974858 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759981320 |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759974872 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379052530 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379061051 |
Długość przewodu [mm] | 395 |
Głębokość zabudowy [mm] | 55 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379329816 |
Długość przewodu [mm] | 690 |
Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
Gwintowana złączka | M14x1.5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379127511 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
nr EAN | 8012510009208 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 8435050615256 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
nr EAN | 8435050632987 |
Długość [mm] | 63 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | zielony |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 55188058 |
nr EAN | 4027816283782 |
Długość [mm] | 47,30 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 55216243 |
nr EAN | 4027816281306 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Ciężar [kg] | 0,027 |
dla numeru OE | 12 35 029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370550 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
nr EAN | 4054224749432 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300243574 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Ilość połączeń | 4 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306804 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 4082300619713 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 345 |
nr EAN | 4082300807431 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 530 |
nr EAN | 4082300807387 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079381789 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079351188 |
Ilość połączeń | 4 |
dla numeru artykułu | 558154 |
nr EAN | 5901779827902 |
nr EAN | 8001063893624 |
nr EAN | 8001063850900 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość [mm] | 455 |
nr EAN | 8001063743066 |
nr EAN | 8050947001853 |
Długość [mm] | 63 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | zielony |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558548525 |
nr EAN | 5902659785473 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5903364319182 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Kształt | kształt L |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Długość całkowita [mm] | 550 |
dla numeru OE | 55199543 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 300 |
dla numeru OE | 55206797 |
dla numeru OE | 6238865 |
dla numeru OE | 1611432480 |
dla numeru OE | EL8A-9F479-CA |
Jakość | EQUIVALENT |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Ciśnienie [bar] do | 1800 |
Wymiar gwintu | M18X1,5 |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kolor | zielony |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074628928 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074235348 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074248010 |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 680 |
Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
nr EAN | 4040074314258 |
Dolot - Ø [mm] | 80,2 |
Wylot - Ø [mm] | 80 |
Długość [mm] | 90 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326909716 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326925655 |
Ciężar netto [g] | 45 |
nr EAN | 5902048916716 |
Ciężar netto [g] | 165 |
nr EAN | 5902048916563 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
nr EAN | 4028977848605 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Długość przewodu [mm] | 455 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 mm |
nr EAN | 4028977911903 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 360 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025